Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

blondies φυστικοβούτυρου

38 βαθμοί Κελσίου και μετακόμιση... Δεν νομίζω να έχω χειρότερο από αυτό. Ένα σπίτι γεμάτο κούτες, κουτάκια, και σκόρπια πράγματα. Είναι η τρίτη μετακόμιση που κάνω σε διάστημα δύο χρόνων και είμαι πολύ στεναχωρημένη που αφήνω το όμορφο νησάκι που ζω, για ένα άλλο τεράστιο και τελείως άγνωστο.

Πέρα από την έννοια να ετοιμάσω κούτες και να φορτώσω πράγματα στο αμάξι, έχω και την έννοια να μην μεταφέρω τρόφιμα ανησυχώ μην αλλοιωθούν από τη ζέστη. Οπότε, πρέπει να φαγωθεί οτιδήποτε υπάρχει στα ντουλάπια και στο ψυγείο μέσα σε 20 μέρες...
Και στα ντουλάπια και ψυγείο μιας μανιακής μαγείρισσας υπάρχουν τα πάντα. Μόνο τα μπαχαρικά μου ,που έχω μαζέψει από τα ταξίδια μου, χρειάζονται δικιά τους μεταφορική. Κάθε φορά που είμαι σε φάση μετακόμισης, ορκίζομαι να μην ξαναπάρω κάτι καινούριο, μέχρι να τελειώσει το προηγούμενο, αλλά με το που βολευτώ στο επόμενο σπίτι, αρχίζει πάλι το μικρόβιο της καταναλωτικής μανίας...Αυτή τη φορά πρέπει να το τηρήσω οπωσδήποτε!
Είχα στο ντουλάπι μου μισό βαζάκι φυστικοβούτυρο. Δεν θυμάμαι καν πότε το αγόρασα για να είμαι ειλικρινής. Και απορώ πως "επιβίωσε" όλο αυτό το διάστημα, σε ένα σπίτι όπου ζουν δύο άνθρωποι (και ένας σκύλος...ή μάλλον μισός) που καλύτερα να τους ντύνεις παρά να τους ταΐζεις...



Το φυστικοβούτυρο αυτό, ήταν λοιπόν η αιτία που έφτιαξα αυτό το brownie, το οποίο λόγω ξανθωπού χρώματος ονομάζεται blondie. Γενικά αγαπώ πολύ τον συνδυασμό σοκολάτα- φυστικοβούτυρο, θεωρώ ότι αυτά τα δύο αλληλοσυμπληρώνονται με πολύ όμορφο τρόπο.!  Μάλιστα, υπάρχουν και κάτι σοκολατακια ,μάρκας Rolo τα οποία έχουν αυτό τον συνδυασμό και ψάχνω εδώ και χρόνια να βρω αλλα δεν τα βρίσκω πουθενά.. Αν τα έχετε εντοπίσει σε κάποιο σουπερ-μάρκετ ενημερώστε με παρακαλώ, θα σας είμαι υπόχρεη!
 Το συγκεκριμένο γλυκάκι είναι απίθανο, και η γεύση του φιστικιού έντονη και το πάντρεμα με την σοκολάτα γάλακτος, δημιουργεί ένα παράξενο ξάφνιασμα στον ουρανίσκο!

Υλικά:
1/2 φλυτζάνι ανάλατο βούτυρο
2 φλυτζάνες μαύρη ζάχαρη
2 μεγάλα αυγά
1 βανιλλίνη
2 1/2 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι μπέικιν παουντερ
1/2 κουταλάκι αλάτι
100 γρμ. σοκολάτα γάλακτος σε σταγόνες (ή ένα φλυτζάνι σοκολάτάκια Rolo)


Εκτέλεση :

Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε την ζάχαρη με το βούτυρο σε χαμηλή φωτιά ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν λιώσει η ζάχαρη και γίνει σαν καραμέλα ,κατεβάζουμε το κατσαρολάκι απο τη φωτιά και το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει ελαφρώς.
 Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, το μπείκιν, την βανιλλίνη και το αλάτι.
Στο κατσαρολάκι με την λιωμένη ζάχαρη, ρίχνουμε τα αυγά ένα ένα και ανακατεύουμε γρήγορα μέχρι να ομογενοποιηθούν. Στη συνέχεια ρίχνουμε αυτό το μείγμα ,στο μπόλ με το μείγμα αλευριού και ανακατεύουμε με μια κουτάλα εως ότου έχουμε έναν ομοιογενή χυλό.
 Ρίχνουμε τις σταγόνες σοκολάτας, ανακατεύουμε και ρίχνουμε το μείγμα σε μια βουτυρωμένη μέτρια φόρμα και ψήνουμε για 25 λεπτά στους 180 βαθμούς Κελσίου.

Σιρόπι σοκολάτας :
100 γρ. σοκολάτα γάλακτος
1/4 φλ. γάλα
1 γεμάτη κουταλιά βούτυρο

Σε μπέν μαρί ρίχνουμε την σοκολάτα , και όταν λιώσει προσθέτουμε το γάλα και το βούτυρο και ανακατευουμε μέχρι να έχουμε ένα γυαλιστερό αραιό γλασο. Κατεβάζουμε απο τη φωτιά και όταν κρυώσει λίγο περιχύνουμε τα brownies.





2 σχόλια:

  1. Κι εμένα μ΄αρέσει η σοκολάτα-φυστικοβούτυρο! Καλό κουράγιο με τη μετακόμιση. Κι εσύ σε νησί ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική!
      Ζω σε διάφορα νησια τα τελευταία χρόνια..Λόγω δουλειάς μετακινουμαι συνέχεια..

      Διαγραφή

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τα σχόλια σας!