Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Ξεκινάμε λοιπόν...

Κάπως έτσι ήρθα και εγώ στον κόσμο των  blog...Μετά από αρκετή μάχη με τον υπολογιστή μου ,ανοιγοκλείνοντας δεκάδες σελίδες, γράφω αυτά τα λίγα λόγια...
Ομολογουμένως η παρθενική μου είσοδος στον τεράστιο κόσμο του διαδικτύου μου δημιουργεί λιγουλάκι άγχος...Είναι μεγάλο βήμα πιστεύω να "επιτρέπεις" στον εαυτό σου να γίνονται οι σκέψεις και οι προσωπικές σου δημιουργίες , γνωστές στον κόσμο εκει έξω!Ας αφήσουμε τις φιλοσοφίες μου ομως στην άκρη!
Καλωσορίσατε λοιπόν στο blog μου , το οποίο όπως βλέπετε και από τον τίτλο αφορά το πάθος μου, το φαγητό...για τις σκέψεις που αναφέρω στον τίτλο, ελπίζω να ανταλλάξουμε τις σκέψεις-απόψεις μας πάνω σε αυτό όταν με γνωρίσετε μέσα από τις αλμυρές και γλυκές μου δημιουργίες!
Αυτά από μένα προς το παρόν...Καλή περιήγηση!

1 σχόλιο:

  1. Αν και λίγο καθυστερημένη σου εύχομαι καλή αρχή.
    Καλώς με βρήκες χτες!
    Θα τα λέμε συχνά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τα σχόλια σας!