Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Ξεκινάμε λοιπόν...

Κάπως έτσι ήρθα και εγώ στον κόσμο των  blog...Μετά από αρκετή μάχη με τον υπολογιστή μου ,ανοιγοκλείνοντας δεκάδες σελίδες, γράφω αυτά τα λίγα λόγια...
Ομολογουμένως η παρθενική μου είσοδος στον τεράστιο κόσμο του διαδικτύου μου δημιουργεί λιγουλάκι άγχος...Είναι μεγάλο βήμα πιστεύω να "επιτρέπεις" στον εαυτό σου να γίνονται οι σκέψεις και οι προσωπικές σου δημιουργίες , γνωστές στον κόσμο εκει έξω!Ας αφήσουμε τις φιλοσοφίες μου ομως στην άκρη!
Καλωσορίσατε λοιπόν στο blog μου , το οποίο όπως βλέπετε και από τον τίτλο αφορά το πάθος μου, το φαγητό...για τις σκέψεις που αναφέρω στον τίτλο, ελπίζω να ανταλλάξουμε τις σκέψεις-απόψεις μας πάνω σε αυτό όταν με γνωρίσετε μέσα από τις αλμυρές και γλυκές μου δημιουργίες!
Αυτά από μένα προς το παρόν...Καλή περιήγηση!

1 σχόλιο:

  1. Αν και λίγο καθυστερημένη σου εύχομαι καλή αρχή.
    Καλώς με βρήκες χτες!
    Θα τα λέμε συχνά.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω τα σχόλια σας!